Mere om denne case

Da Huset Esbjerg i slutningen af 2021 genopstod med nye og friske kræfter bag, stod vi til rådighed med at sammensætte deres nye identitet. Med udgangspunkt i stedets brogede, grafiske historie, ønskede vi at trække en streg i sandet: dette er et nyt og fokuseret kapitel i Huset Esbjergs historie.

Generationensskiftet er synligt ved første øjekast, typografi med personlighed og en varierende, kraftfuld farvepalet, som ikke tidligere har været forbundet med stedet.

Huset Esbjerg er for de unge, af de unge og er samtidig et sted der rummer alle typer events og aktiviteter. Ved at koble en farve til hver type arrangement, har vi gjort det let for brugerne, at navigere i de mange forskellige kategorier.

Løbende udruller vi også næste led af vores kommunikation, der består af at bruge Huset som direkte afsender på de forskellige events og aktiviteter. Indtil videre består denne liste af nedestående hovedkategorier — flere vil komme til. Alle hovedkategorier får deres unikke logo, som alle tager udgangspunkt i Huset Esbjergs eget bomærke:

  • Huset Danser
  • Huset Optræder
  • Huset Strikker
  • Huset Spiller
  • Huset Viser
  • Huset Lytter

Vi arbejder tæt sammen med Huset Esbjerg og sammensætter hele tiden nyt materiale, til deres mange workshop, events og begivenheder. Følg med på deres Facebook, Instagram og hjemmeside.