Mere om denne case

I samarbejde med Esbjerg Flags har vi udvidet deres eksisterende identitet og udviklet et stærkt og genkendeligt logo, som udstråler bevægelse, energi og attitude. Vi har desuden begået to mindre videoproduktioner, sammensat et reklamespot til Spotify samt pressebilleder af projektets tovholdere.

Logoet for Esbjerg Flags er sammensat af 14 små trekanter, eller vimpler, som omfavner projektets navn, dets DNA og som sender tankerne tilbage til de mange flag, som prydede bådene på Esbjerg havn engang for længe siden.

Udover arbejdet med den visuelle identitet har vi også produceret to mindre, men dog ganske omfattende, videoproduktioner. Den første omhandler projektets omfang og præsenteres i videoen af tovholder Tobias Kippenberger. Den anden video er med medlemmer fra Esbjerg Kulturelle Ungdomsfonds bestyrelse, som på udvalgte locations i Esbjerg Kommune præsenterer projektet. Alle locations er relateret til projektet og består blandt andet af Ribe Skatepark, Musikhuset Esbjerg, Granly Hockey Arena (hjem for Esbjerg Energy) og Esbjerg Street Food.

Desuden tog vi også pressebillederne af Tobias Kippenberger, projektleder for Esbjerg Flags, og Tobias Olsen, formand for Esbjergs Kulturelle Ungdomsfond.